片桐 徳昭
カタギリ ノリアキ KATAGIRI Noriaki 所 属 旭川校 職 名 教授 |
|
言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2020/03 |
形態種別 | 学術雑誌 |
査読 | 査読あり |
標題 | SEQUENTIAL ANALYSES OF JAPANESE ELEMENTARY SCHOOL ENGLISH CLASSROOM TURN-TAKING |
執筆形態 | 共著第一著者 |
掲載誌名 | The International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World |
掲載区分 | 国外 |
出版社・発行元 | The International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World (IJLLALW) |
巻・号・頁 | 23(3),pp.1-19 |
著者・共著者 | ◎KATAGIRI Noriaki, OHASHI Yukiko |
概要 | We categorized the corpus data by instructor and pupil turns based on the target language use and information gap categories and then analyzed the coded turns sequentially, focusing on the communicativeness of the sequences. |
ISSN | 2289-3245 |
researchmap用URL | https://f8570e61-768a-4fd9-8a33-a2e351ee8e07.filesusr.com/ugd/6bee84_52e650b7af6f4b629f104c60c054cf44.pdf?index=true |