|
星 瑞希
ホシ ミズキ HOSHI Mizuki 所 属 札幌校 職 名 准教授 |
|
| 発表年月日 | 2020/12 |
| 発表テーマ | Exploring Students’ Historical Significance on the Use of the Atomic Bomb in Hiroshima During World War II. Students in Japan and U.S. Make a “Better Hiroshima Textbook.” |
| 会議名 | National Council for the Social Studies 100th Annual Conference |
| 発表区分 | 学会発表 |
| 発表形式 | 口頭(一般) |
| 単独共同区分 | 共同 |
| 国際共著 | 国際共著 |
| 国名 | アメリカ合衆国 |
| 種別 | 国際的又は全国的規模 |
| 発表者・共同発表者 | Jongsung Kim, Kazuhiro Kusahara, Rebecca Valbuena, Hiromi Kawaguchi, Mizuki Hoshi, Yusuke Tatara |